Levertijd en Verzendkosten

Levertijd

De levertijd is 1 - 3 werkdagen na ontvangst van de betaling (tenzij anders vermeld). Onze verzenddagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. De orders waarvan we vrijdag na 14.00 uur de betaling ontvangen worden op maandag verzonden. 

Er wordt in Nederland, België en Duitsland geen post geleverd op zondag en maandag en op de nationale feestdagen van het betreffende land.

 

Verzendkosten

Binnen Nederland hanteren wij de onderstaande verzendkosten:

 

Brievenbuspost - € 2,18 of € 3,65

Als je bestelling door de brievenbus past kun je kiezen voor “brievenbuspost”. Als je voor deze optie kiest, zal je bestelling in je brievenbus worden afgeleverd, je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

Bij deze optie krijg je geen track & trace code, je bestelling is dus niet te volgen of te traceren. Bij het zoek raken van je bestelling via deze verzendmethode kunnen wij als verkoper niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies. Dit risico is voor de klant.

 

Brievenbuspost met Track & Trace Code - € 4,20

Als je voor deze optie kiest dan zal je bestelling ook in de brievenbus worden afgeleverd, echter ontvang je nu wel een track & trace code. Hiermee is je bestelling te volgen tot het moment dat hij door je brievenbus valt.

 

Pakket op DHL of DPD Afhaalpunt - € 6,45

Als je voor deze optie kiest zal je bestelling met een track & trace code worden verzonden. Hiermee kun je je bestelling volgen tot het moment dat hij zal worden afgeleverd op het afhaalpunt door de bezorger. Daarna kun je je pakket afhalen wanneer het jou uitkomt.

 

Pakket op Huisadres met DHL of DPD - € 6,45

Als je voor deze optie kiest zal je bestelling met een track & trace code worden verzonden. Hiermee kun je je bestelling volgen tot het moment dat hij zal worden afgeleverd door de bezorger.

Voor het afleveren van een pakket op huisadres dien je thuis te zijn.

 

Gratis verzending vanaf € 30,-

Indien het factuurbedrag exclusief verzendkosten € 30,- of meer is dan nemen wij de kosten voor verzending (binnen Nederland) voor onze rekening. 

Je ontvang van ons altijd een mail wanneer je bestelling is verzonden, je ontvang je track & trace code via een mail van onze bezorgdienst.

 

Bestelling met meerdere producten

Indien je bestelling bestaat uit meerdere producten met diverse levertijden, wordt je bestelling verstuurd zodra deze compleet is. Als je een gedeelte van je bestelling eerder wilt ontvangen, is dat natuurlijk mogelijk. Hier zijn wel extra verzendkosten aan verbonden.

 

Vertraging

Helaas komt het wel eens voor dat de levering van een bestelling vertraagd is. Onze ervaring is dat de bestelling alsnog bij je wordt afgeleverd al dan niet met een kleine vertraging.

Wij vragen je dan ook om 5 werkdagen vanaf de dag van verzending af te wachten. Binnen deze periode kan je bestelling alsnog geleverd worden. Voor zendingen naar België vragen wij je om 8 werkdagen vanaf de dag van verzending af te wachten.

Is je bestelling nog niet bezorgd na de aflever periode? Dan willen wij je vriendelijk vragen om ons een e-mail te sturen met daarin de volgende gegevens: Je ordernummer, je verzendadres en een toelichting van je probleem.

 

Angels Diamond Painting is niet verantwoordelijk voor de extra kosten voor een door de post geretourneerde bestelling als dit veroorzaakt wordt door:

  • verkeerde of onvolledige adresgegevens
  • het niet in ontvangst nemen van de bestelling
  • het niet afhalen bij een servicepunt
  • een te kleine brievenbus
  • een te volle brievenbus

 

Als een bestelling hierdoor opnieuw moet worden verzonden, dien je hiervoor nogmaals de verzendkosten te betalen.

Indien er verzonden moet worden naar een ander land binnen Europa worden de daartoe behorende tarieven gebruikt. 

 

Vragen over leveringstermijn van je bestelling

Na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een uiterlijke leveringsdatum. Zodra wij je bestelling versturen ontvang je van ons een email en ontvang je van DHL of DPD een email met daarin je Track & Trace code.

Vragen over de leverdatum, of het al bekend is wanneer je bestelling verzonden gaat worden en/of de leveringstermijn gehaald zal worden welke binnenkomen voordat de leveringstermijn is verstreken zullen dan ook niet beantwoord worden.

Mocht de verwachte levertijd niet gehaald worden dan zullen wij dit voor het verstrijken van de leveringstermijn middels een email laten weten.